Відновлення бухгалтерського обліку:
Відновлення синтетичних, аналітичних і податкових регістрів, звітності організації на основі повністю або частково наданих первинних документів, втрата яких пов’язана з різними факторами , за певні періоди роботи підприємства.
Постановка бухгалтерського обліку:
- розробка облікової політики;
- розробка схем документообігу;
- автоматизація процесів обліку;
- формування плану рахунків бухгалтерського обліку;
- запровадження системи оптимізації оподаткування;
- налаштування способів ведення обліку.
Зміст усіх перерахованих складових описується в обліковій політиці. Облікова політика компанії розробляється з урахуванням специфіки діяльності підприємства згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», П(С)БО, МСФЗ, а також методичних рекомендацій Міністерства фінансів України щодо складання облікової політики.
Ведення бухгалтерського обліку:
- Забезпечення введення первинної документації в систему бухгалтерії 1С;
- Ведення всіх необхідних регістрів бухгалтерського обліку;
- Розрахунок заробітної плати, утриманих та нарахованих податків і зборів, розрахунки лікарняних, декретних виплат, відпусток, компенсаційних виплат при звільненні. Складання відповідної звітності;
- Розрахунок податків та складання податкових декларацій;
- Визначення фінансових результатів, складання фінансової та статистичної звітності; захист інтересів клієнта під час податкових перевірок та перевірок інших контролюючих органів, пов’язаних з веденням бухгалтерського обліку.
Вартість бухгалтерського обслуговування залежить від обсягу робіт, який визначається на підставі оцінки розміру документообігу та складності обліку.